// $(document).ready(function () { $('#SetCss').addClass('p100 jscroll-pane mrgingtop-17'); });

index

សេចក្តីជូនដំណឹង

 

ធនាគារយើងខ្ញុំ មានកិត្តិយស សូមជម្រាបជូនដល់អតិថិជនទាំងអស់ មេត្តាជ្រាបថា ក្នុងករណីដែលលោកអ្នក មានចម្ងល់ ឬសំណូមពរ ឬការមិនពេញចិត្ត ចំពោះផលិតផល និង/ ការបម្រើសេវាកម្មរបស់ធនាគារយើងខ្ញុំ លោកអ្នកអាចលើកឡើងនូវបញ្ហាទាំងអស់នោះ ដោយផ្ទាល់មាត់ ឬលាយលក្ខណ៍អក្សរ មកធនាគារយើងខ្ញុំ តាមរយៈ៖

. លេខទូរសព័្ទ ០២៣ ២១៦ ១៧១

. អ៊ីម៉ែល KH_ComplaintCenter@kasikornbank.com

. ប្រអប់បញ្ចេញមតិយោបល់នៅអាសយដ្ឋានរបស់ធនាគារយើងខ្ញុំ ផ្ទះលេខ៤៥ មហាវិថីព្រះសីហនុ កែងផ្លូវលេខ៥៩ សង្កាត់ចតុមុខ ខណ្ឌដូនពេញ រាជធានីភ្នំពេញ

ធនាគារយើងខ្ញុំ នឹងឆ្លើយតបក្នុងរយៈពេល មិនអោយលើសពី២ថ្ងៃ ចំពោះការផ្តល់មតិយោបល់ដែលធ្វើឡើងដោយផ្ទាល់មាត់ និងមិនអោយលើសពី ៣០ ថ្ងៃ ចំពោះការផ្តល់មតិយោបល់ដែលធ្វើឡើងដោយលាយលក្ខណ៍អក្សរ។

ចំណាំ ដើម្បីមានភាពងាយស្រួល លោកអ្នកអាចបំពេញនូវទម្រង់ផ្តល់មតិយោបល់របស់អតិថិជន ដែលបានដាក់ជូនអោយប្រើប្រាស់នៅក្នុងការិយាល័យ ព្រមទាំងអាចទាញយកចេញពីគេហទំព័ររបស់ធនាគារយើងខ្ញុំ (www.kasikornbank.com.kh) ផងដែរ។


ទាញយក: អតិថិជន ការផ្តល់យោបល់ សំណុំបែបបទ

​​​​​​​​​